Pacea, credința, dragostea și speranța

CandlesPatru lumânări ardeau încetişor pe o coroniță de Advent, şi dacă ascultai cu atenţie puteai chiar să le auzi vorbind.

Prima a spus:
”Eu sunt Pacea. În ziua de astăzi oamenii au uitat că pot face parte din viaţa lor.”
Flacăra s-a micşorat din ce în ce mai mult şi s-a stins.

Apoi a vorbit cea de a doua:
”Eu sunt Credinţa. Oamenii spun că pot să trăiască foarte bine şi fără mine, nu cred că mai are vreun rost să ard.”
Când a terminat de vorbit, şi aceasta s-a stins.

”Eu sunt Iubirea”, a spus cea de a treia. ”Nu mai am putere să ard, oamenii mă dau la o parte ca pe un lucru fără valoare, ei uită să-i iubească chiar şi pe cei mai apropiaţi oameni din viaţa lor.”
O adiere blândă care trecea pe lângă ea a stins-o fără să vrea.

Un copil a intrat în încăperea unde mai ardea o singură lumânare, şi văzându-le pe celelalte trei stinse, a început să plângă.
”Voi ar trebui să fiţi mereu aprinse!”

Cea de a patra lumânare i-a şoptit uşor:
”Nu-ţi fie frică, atât timp cat eu ard, le putem reaprinde pe celelalte. Eu sunt Speranţa!”
Cu ajutorul ei, copilul le-a reaprins si pe celelalte lumânări: Pacea, Credința și Dragostea.

(Autor necunoscut)

Leave a Reply

