Rugăciune

Doamne, Te rog ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţă; să nu mint, doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi.

Dacă-mi dai binecuvântare, nu-mi lua fericirea. Dacă-mi dai putere, nu-mi lua raţiunea. Dacă-mi dai succes, nu mă lipsi de umilinţă. Iar dacă-mi dai umilinţă, nu-mi lua demnitatea.

Te rog ajută-mă ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei. Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe ceilalţi pentru că nu gândesc ca mine. Învaţă-mă să iubesc oamenii ca pe mine însămi. Învaţă-mă să mă judec ca pe restul oamenilor.

Nu mă lăsa să alunec în orgoliu şi nici în disperare sau eşec. Mai bine aminteşte-mi că eşecul este experienţa care precede triumful. Învaţă-mă ca, în ciuda suferinţei, să merg înainte. Învaţă-mă ca, în ciuda decepţiilor, să nu-mi pierd încrederea.

Te rog învaţă-mă că a ierta este cel mai important lucru pentru cel puternic şi că răzbunarea este semnalul primitiv al celui slab.

Dacă îmi iei binecuvântarea, lasă-mi speranţa. Dacă îmi iei succesul, lasă-mi puterea de a trece peste eşec.

Dacă eu aş greşi cuiva, dă-mi curaj să-mi cer iertare. Dacă cineva mi-ar greşi mie, dă-mi curaj să-l iert.

Doamne, dacă eu uit de Tine, Te rog Tu să nu uiţi de mine!

(Autor necunoscut)

Leave a Reply

