Testul curajului

Father and sonSe spune că într-un trib era obiceiul ca tinerii de o anumită vârstă să fie supuși unui ”test al curajului”, iar cei care treceau acest test puteau fi aleși mai târziu șefi de trib.

Într-o zi veni rândul lui Tom să fie supus testului. Bătrânii tribului au decis ca Tom să stea singur într-o pădure, de la asfințitul soarelui până la răsăritul lui. Așa că Tom a fost lăsat singur în pădure și fiecare clipă trecea așa de greu, fiecare foșnet al frunzelor îl înfiora, crezând că vreun animal sălbatic este prin apropiere. Cu greu se arătă și soarele, iar Tom auzi niște pași venind spre el și întrebă:
”Cine este?”
”Sunt eu, tatăl tău. Bravo! Ai trecut testul.”

Dar Tom spuse cu lacrimi în ochi:
”Tată, mi-a fost așa frică de animalele sălbatice!”
Însă tatăl îi răspunse:
”Dragul meu, eu toată noaptea am fost alături de tine și am vegheat ca să nu ți se întâmple ceva rău!”

Chiar dacă uneori ne simțim singuri, trebuie să știm că nu suntem părăsiți. Dumnezeu este cel care veghează asupra noastră ca nu cumva să ni se întâmple ceva rău și ne dă putere să trecem prin orice încercare!

(Autor necunoscut)

2 thoughts on “Testul curajului

Leave a Reply

