Leapșă ”colorată”

”Liebster award – Discover new blogs!” este numele ”fenomenului” care a cuprins blogosfera românească și care a ajuns și pe la mine, prin bunăvoința autoarei blogului Din Culori. Mulțumesc că te-ai gândit și la mine, Rica, și voi răspunde cu drag la întrebările tale pline de culoare.🙂

1. Care este culoarea ta preferată?

Albastru și roz.

2. Există o culoare care să-ți creeze emoții pozitive? Dacă da, care?

Albastru îmi induce o stare de liniște, verdele (mai ales când vine primăvara) îmi provoacă bucurie, culorile vii din gama roz, turcoaz, mov îmi dau energie.

3. Există o culoare pe care să nu o suporți? Dacă da, care?

Nuanțele stridente de portocaliu și galben.

4. Există o culoare care nu-ți spune nimic? Dacă da, care?

Cred că fiecare culoare îmi transmite ceva.

5. Care este culoarea care simți că-ți dă energie?

Cele menționate la răspunsul nr. 2.

6.  Dacă ai fi o floare, ce culoare ai avea?

Păi, având în vedere că mă cheamă Narcisa și îmi plac foarte mult narcisele galbene…

7. Dacă ar fi să asociezi trei culori unei melodii preferate (nu contează genul) care ar fi asocierea (melodia și culorile vă rog😉 ) ?

Grea întrebare.🙂 Hmmm… mă gândesc la melodia Drops in the Ocean (Hawk Nelson) – albastru pentru ocean, roșu pentru dragoste și alb pentru iertare.

8. Cât de mult te influențează culorile în mediul în care lucrezi?

Printre altele, mă ocup și de programare web, unde contează foarte mult culorile.

9. Cât de mult te influențează culorile în mediul în care locuiești?

Îmi place ca pereții să fie albi, îmi dau senzația de curat și spațios, iar decorațiunile să fie cât mai colorate, ca să creeze o atmosferă veselă.

10. Care sunt culorile pe care le cauți când îți alegi un tablou?

Îmi plac tablourile cu peisaje și flori, deci… cam toate culorile.

11. Dacă există o întrebare la care ai vrea să răspunzi, (bineînțeles diferită de întrebările adresate de mine), acum e momentul, ești invitatul meu, scrie întrebarea și răspunsul.

Păi, ca să rămân în aceeași temă colorată, mă gândesc la culoarea care evocă pentru mine un eveniment important din viața mea, și aceasta este albul – culoarea în care am fost îmbrăcată când m-am botezat în apă și care simbolizează legământul meu cu Dumnezeu.

Mi-a plăcut mult această leapșă și voi încerca și eu la fel, să pun întrebări legate de tema blogului meu. Pentru nominalizări, m-am gândit la bloggerii din lista mea care nu au fost numiți încă sau nu au participat la o leapșă de acest fel: Cristina Tudose Chelariu, Cristina Badea, Lavinia Cosman, Lumină pe cărare, Alex VivatDănuța Lungu, SimonaPerla suferinței, Ceașca cu gânduri, Cătălina, Sorina Helen, Melania Leinfellner, Ștefania. Pe voi și pe oricine mai dorește, vă invit să preluați ștafeta și să răspundeți următoarelor întrebări:

1. Ce înseamnă Dumnezeu pentru tine?

2. Dacă ai fi nevoit(ă) să alegi între dragoste și adevăr, ce ai alege?

3. Dacă Dumnezeu ar fi acum vizibil, lângă tine, ce I-ai spune?

4. Care este melodia pe care o asculți atunci când ești trist(ă)?

5. Care este ultimul sau cel mai relevant răspuns la rugăciune pe care l-ai primit?

6. Preferi muzica instrumentală sau muzica vocală?

7. La ce te gândești când vezi frumusețea naturii?

8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?

9. Cum te raportezi la cei care nu cred în Dumnezeu: îi lași în pace sau ești preocupat(ă) de soarta lor?

10. Ai vreun verset preferat din Biblie sau vreun citat despre Dumnezeu, credință, dragoste?

11. Care crezi că este cea mai mare dovadă de dragoste pe care ți-a arătat-o cineva?

Cu speranța că întrebările mele nu sunt prea grele, vă aștept cu drag părerile și vă las în grija dragostei nemărginite a lui Dumnezeu!🙂

4 thoughts on “Leapșă ”colorată”

Leave a Reply

