Ce s-ar întâmpla dacă…

…Dumnezeu nu Și-ar face timp să ne binecuvânteze astăzi, deoarece noi nu ne-am făcut timp să-I mulțumim ieri?

…Dumnezeu S-ar hotărî să nu ne mai conducă mâine, deoarece noi nu-L urmăm pe El astăzi?

…nu am mai vedea înflorind nici o floare, deoarece am murmurat atunci când Dumnezeu a trimis ploaie?

…Dumnezeu ne-ar lua mâine Biblia, deoarece noi nu am citit-o astăzi?

…Dumnezeu nu ne-ar mai trimite nici un mesaj, deoarece noi nu-L ascultăm întotdeauna?

…Dumnezeu nu ar mai fi trimis pe Fiul Său, deoarece noi credem că putem plăti prețul păcatului nostru?

…ușa bisericii s-ar închide, deoarece noi am lipsit de atâtea ori de la timpul de părtășie?

…Dumnezeu nu ne-ar mai iubi, deoarece nici noi nu îi iubim pe cei din jurul nostru?

…Dumnezeu nu ne-ar mai auzi astăzi, deoarece noi nu L-am ascultat ieri?

(Autor necunoscut)

Leave a Reply

