Aşteptări şi binecuvântări

Omul a şoptit:
“Doamne, vorbeşte-mi!”
Şi o ciocârlie a început să cânte, dar omul nu a auzit.

Aşa că omul a strigat:
”Doamne, vorbeşte-mi!”
Şi bubuitul tunetului a răsunat de la o margine a cerului la cealaltă, dar omul nu a ascultat.

Omul a privit în jurul său şi a spus:
”Doamne, dă-mi voie să Te văd!”
Şi o stea a strălucit scânteietoare, dar omul nu a observat-o.

Şi omul a strigat:
”Doamne, arată-mi o minune!”
Şi o viaţă s-a născut, dar omul nu a ştiut.

Aşa că omul a strigat în disperare:
”Doamne, atinge-mă ca să ştiu că eşti aici!”
La care Dumnezeu s-a aplecat şi l-a atins pe om. Însă omul a dat cu mâna, alungând fluturele, şi şi-a văzut mai departe de drum.

Nu lăsa să-ţi scape vreo binecuvântare, numai fiindcă nu o primeşti în felul în care o aştepţi!

(Autor necunoscut)

Leave a Reply

