Britt Nicole – Who You Say You Are

Indeed, God showed me in my daily life that He is who He says He is. His kindness and grace, which were new every morning, His love, which carried me every day and His peace, which comforted me every night and gave me hope for a new day, all these prove to me that God is my heavenly Father, who always keeps His promises.

Într-adevăr, am experimentat în propria mea viață faptul că Dumnezeu este ceea ce spune că este. Bunătatea și îndurarea Lui, care s-au înnoit față de mine în fiecare dimineață, dragostea Lui, care m-a purtat în fiecare zi și pacea Lui, care m-a liniștit în fiecare seară și mi-a dat speranță pentru o nouă zi, toate acestea îmi dovedesc că Dumnezeu este Tatăl meu, care Își împlinește promisiunile față de mine.

Leave a Reply

