Frumuseți în ghiveci

Wordless Wednesday (Miercurea fără cuvinte) – Idee preluată de la Carmen

29 thoughts on “Frumuseți în ghiveci

  1. Pingback: Opt ani | Ioan Usca

  2. Foarte frumoase toate! Inveselesc toata casa precis🙂 Si mama mea iubeste mult florile, are o multime prin toate camerele, pe scari, nu e coltisor fara o floare😀 Si mie imi sunt dragi, dar nu ma pricep prea bine la intretinerea lor.

    Like

  3. aplauze! daca ai acasa toate aceste minunatii, esti un gradinar amator – care a intrat în liga profesionistilor! Felicitari! SUPERBE toate florile tale!
    Happy WW! ☺

    Like

    • Mulțumesc, dar nu știu dacă merit aplauzele.🙂 Deocamdată numai orhideea mai e în floare, celelalte, nu pot decât să sper că mă vor încânta din nou, într-o bună zi.
      Happy WW!

      Like

  4. Ce minunatii ai adunat ! Mie imi infloreste acum “Lacrima Maicii Domnului”- eu asa o stiu ( a III-a fotografie din primul rand) , iar orhideele mele deja s-au scuturat.🙂
    Happy WW !

    Like

    • Da, așa se numește, Lacrima Maicii Domnului… aștept și eu să înflorească din nou. Și orhideea mea s-a scuturat, dar imediat au mai apărut niște boboci și a înflorit iar.🙂

      Like

  5. Superbe flori ! Ce este aceea din dreapta sus ?

    Te rog frumos, poți să-mi spui cu ce program faci montajele de fotografii ? Eu folosesc Picasa, dar nu sunt mulțumită, fiindcă nu se pot mări fotografiile, nici în colaj, nici individual. Mulțumesc anticipat !

    Like

  6. Sunt superbe! Este minunat să ai în casă un asemenea colţ cu frumuseţi, un loc de bucurie şi linişte. Se ştie că florile ne aduc multă pace în suflet.
    Numai bine şi o seară frumoasă!🙂

    Like

Leave a Reply

