Rugăciune de mulţumire

Chiar dacă îmi trag pătura peste cap când aud deşteptătorul şi cu greu mă târăsc jos din pat, mulţumesc pentru auz; sunt mulţi oameni care nu aud!

Chiar dacă abia îmi ţin ochii deschişi în lumina dimineţii, mulţumesc pentru văz; sunt mulţi oameni care nu văd!

Chiar dacă greu mă dau jos din pat, mulţumesc că pot face efortul de a mă scula; sunt mulţi oameni care nu au putere!

Chiar dacă prima ora din zi îmi este dezordonată, ciorapii sunt pierduţi, pâinea este arsă şi baia este ocupată, mulţumesc pentru familia mea; sunt mulţi oameni singuri!

Chiar dacă masa de dimineaţă nu arată chiar ca în reviste şi mâncarea nu este echilibrată, mulţumesc pentru mâncare; sunt mulţi oameni care suferă de foame!

Chiar dacă rutina slujbei mele este monotonă, mulţumesc pentru oportunitatea de a munci; sunt mulţi oameni care nu au un loc de muncă!

Chiar dacă mă plâng uneori şi as vrea ca împrejurările în care mă aflu să nu mă limiteze, mulţumesc pentru darul vieţii şi pentru încă alte 1001 de binecuvântări de care mi-ai făcut parte, fără să le merit!

(Autor necunoscut)

6 thoughts on “Rugăciune de mulţumire

  1. Superb! Mereu primim atat de multe binecuvantari si de multe ori uitam sa multumim. Chiar si cand trecem prin situatii dificile , daca am fi mai atenti am vedea cate lucruri frumoase ni se intampla

    Like

Leave a Reply

