Plumb – Don’t Deserve You

”Christ Jesus came into the world to save sinners, of whom I am chief.” I don’t deserve God’s love, but He loves me anyway, because He is love and I am His creation.
”In this was manifested the love of God toward us, because that God sent His only begotten Son into the world, that we might live through Him. Herein is love, not that we loved God, but that He loved us and sent His Son to be the propitiation for our sins.”

”Hristos a venit în lume ca să mântuiască pe cei păcătoși, dintre care cel dintâi sunt eu.” Nu merit dragostea lui Dumnezeu, dar El mă iubește oricum, pentru că El este dragoste și eu sunt creația Lui.
”Dragostea lui Dumnezeu față de noi s-a arătat prin faptul că Dumnezeu a trimis în lume pe singurul Său Fiu, ca noi să trăim prin El. Și dragostea stă nu în faptul că noi am iubit pe Dumnezeu, ci în faptul că El ne-a iubit pe noi și a trimis pe Fiul Său ca jertfă de ispășire pentru păcatele noastre.”

3 thoughts on “Plumb – Don’t Deserve You

  1. Îți mulțumesc pentru fiecare postare! Dumnezeu să te binecuvânteze și să te păzească. El să facă să lumineze Fața Lui peste tine și să se îndure de tine. Domnul să-Și înalțe Fața peste tine și să-ți dea pacea!

    Like

    • Mulțumesc, Ștefania, mă bucur că îți este de folos ce am adunat eu pe aici🙂
      Dumnezeul nădejdii să te umple de toată bucuria şi pacea pe care o dă credinţa, pentru ca, prin puterea Duhului Sfânt, să fii tare în nădejde!

      Like

Leave a Reply

