Newsboys – In Christ Alone

Speranța mea e în Hristos
Far luminos pe calea mea
E adăpost, e Stânca mea
Tare-n furtuni și-n vreme rea
Ce pace-mi dă prezența Sa
Când temeri vin și lupta-i grea
Mângâietor e-al meu Isus
Dragostea Lui îmi e de-ajuns.

Isus Hristos cel întrupat
Slava cerească-a părăsit
Divinul dar neprețuit
De păcătos disprețuit
Isus murind nevinovat
Cu Dumnezeu ne-a împăcat
Păcatul meu e ispășit
Prin moartea Lui sunt mântuit.

A fost jertfit pe-o cruce grea
El, gloriosul Împărat
Dar S-a-nălțat biruitor
Când din mormânt a înviat
Prin sânge sfânt ce s-a vărsat
Sunt de păcat eliberat
Căci sunt al Lui și El e-al meu
Sunt un copil de Dumnezeu.

De teamă sunt eliberat
Doar prin puterea lui Hristos
Din prima zi pân’ la apus
De brațul Lui eu sunt condus
Nici iadul chiar și nici un om
Nu mă despart de-al meu sfânt Domn
Și până când ne-om întâlni
Doar cu Isus eu voi trăi.

Leave a Reply

