Transparent…

Fie ca dragostea lui Dumnezeu să ne facă transparenţi cu adevărat faţă de oamenii din jurul nostru!

Sufletul într-o scrisoare

Image        Cât de transparenți suntem? Cât de sinceri suntem nu doar cu noi înşine ci şi cu cei din jur?

       M-am gândit să mă uit în trecut şi apoi în prezent, să văd calea pe care am parcurs.

      Am observat cu tristețe că 9 din 10 ( exemplu) persoane care au spus că-mi vor fi alături nu mai sunt acum. Cu multe dintre ele nu vorbesc, cu altele încă mai există tensiuni, pe unele le-am rănit, altele m-au rănit pe mine..dar cert e că tabloul “de familie” nu mai există.

    Întotdeauna am crezut că am o inimă bună pentru că ştiu câtă muncă depune Dumnezeu la ea însă m-am uitat mai în interior şi am trecut de stratul blândețe, dragoste, dărnicie, flori frumoase şi nori pufoşi ca să ajung la neiertare, resentimente, răni încă foarte adânci şi m-am înecat…

View original post 146 more words

Leave a Reply

