Nu vă tulburați!

Să nu vi se tulbure inima. Aveți credință în Dumnezeu și aveți credință în Mine. În Casa Tatălui Meu sunt multe locașuri. Dacă n-ar fi așa, v-aș fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Și după ce Mă voi duce și vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce și vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiți și voi. Știți unde Mă duc, și știți și calea într-acolo.

CrestinTotal.ro

familie-fericita-copii-fericiti Se-ntâmplă ca veștile pe care le auzim să ne scoată din zona de confort și liniște și să aducă tulburare în viața noastră.
În preajma Domnului Isus ucenicii
s-au simțit în siguranță, erau apărați, ascultați, apreciați, Domnul Isus îi privea ca pe niște prieteni, El a investit în ucenici, oferindu-le statutul special de slujitori.

Vestea că Domnul va pleca i-a descumpănit, nu mai știau ce să facă, au fost atât de dezamăgiți de veste, încât a început mulțimea de întrebări.
La fel facem și noi în necaz ne punem întrebări la fel ca și ucenicii.

Ucenicii nu au crezut că va fi un timp când Stăpânul îi va părăsi și vor rămâne singuri, pe cont propriu.
Nu au mai fost despărțiți de Domnul, au trecut deja trei ani de la marea lor întâlnire.
Erau atât de obișnuiți cu prezența Domnului și deodată vestea cumplită: ,,Este mai de folos să plec!”

View original post 192 more words

Leave a Reply

