Blândețea…

Astăzi numai share dau, că nu mi-a venit ”muza”… dar nu-i nimic, că mă inspiră alți scriitori talentați să le duc mai departe ideile :))

Sufletul într-o scrisoare

Image

E plin de oameni reci, de oameni ai lui Cristos reci..eu sunt rece uneori, eu nu-l reprezint cum se cuvine pe Dumnezeu.

Multe persoane spun că așa este felul lor, mai rece dar m-am bucurat când am găsit în Filipeni următorul verset: “Blândețea voastră să fie cunoscută de toți oamenii.”
(Filipeni 4:5). La o a doua privire realizez că noi deja avem blândețea de care scrie acolo, Dumnezeu deja a pus blândețe în noi dar cu un scop. El dorește ca blândețea care a pus-o-n noi să fie cunoscută de toți oamenii..nu de prietenii cei mai buni, nu de familie ci de toți oamenii.

Cât de plăcut este să întâlnești o persoană caldă, cu un zâmbet poate nu perfect dar iubitor și mai ales o persoană care să-și împărtășescă blândețea. Dumnezeu nu ne dă lucruri pentru ca noi să ne folosim de ele într-un mod egoist ci pentru a…

View original post 250 more words

Leave a Reply

