1000 de puncte

1000 pointsUn creştin care se mândrea cu faptele sale bune a visat într-o noapte că era la poarta cerului. Cu litere uriaşe, pe frontispiciul porţii scria:
„Cei ce vor să intre aici au nevoie de 1000 de puncte.”

Îngerul l-a întrebat:
„Ce ai făcut în viaţă?”
„Eu? Am fost credincios Domnului întreaga mea viaţă. Am păzit Cuvântul lui Dumnezeu cu toată sfinţenia.”
„Foarte bine, ai un punct. Altceva?”
„Am dat mai mult decât zeciuiala, de fiecare dată, pentru lucrarea Domnului. Am ajutat pe săraci, pe văduve, pe orfani.”
„Excepţional. Încă un punct.”
„Am crescut o familie numeroasă de copii, pe care i-am făcut misionari. Eu însumi am predicat Evanghelia şi am ajutat la răspândirea ei.”
„Nemaipomenit! Aşa oameni cam rar vin pe aici”, a spus îngerul. „Încă un punct. Ai mai făcut ceva?”

Bietul om s-a pierdut cu totul. Dacă pentru tot ce spusese până acum valora numai 3 puncte, ce să mai adauge? Şi-a ridicat ochii spre uriaşa inscripţie şi a citit din nou: „Cei ce vor să intre aici au nevoie de 1000 de puncte!”, a oftat adânc şi a exclamat:
„Doamne, aici se poate intra doar prin harul Tău!”
„Exact, a spus îngerul. 997 de puncte!”

(Autor necunoscut)

Leave a Reply

