Un nou început

Fie ca dragostea lui Dumnezeu să ne ”constrângă” spre un nou început😀

Nimic fără Dumnezeu

DSC00177

Pentru că Dumnezeu își înnoiește în fiecare dimineață bunătatea față de noi, am face și noi bine, dacă astăzi:

  • ne-am înnoi gândirea

  • am avea un nou început în relația cu cei ce nu ne-au tratat cum se cuvine

  • am ierta din inimă (amintindu-ne doar de binele ce ni s-a făcut)

  • am alege să iubim necondiționat

  • am decide să vorbim înțelept, astfel încât oamenii cu care intrăm în contact să rămână cu un gust plăcut în urma interacțiunii cu noi

  • I-am spune lui Isus din nou mulțumesc pentru că a murit pentru păcatele noastre, dăruindu-ne viața veșnică și ne-am reînnoi angajamentul făcut cândva, că Îl vom sluji până la moarte.

Doamne, ajută-ne la aceasta!

Copyright © Melania Leinfellner

View original post

One thought on “Un nou început

Leave a Reply

