Urme pe nisip

urmeUn om a visat că mergea pe malul mării, alături de Dumnezeu. Pe cer au început să se arate, una câte una, scene din viaţa lui. În multe dintre ele a observat două perechi de urme de paşi pe nisip: urmele paşilor lui şi urmele paşilor lui Dumnezeu.
A remarcat, însă, că de multe ori, de-a lungul vieţii lui, era doar un singur rând de urme. Şi tocmai în momentele cele mai triste si mai grele!
Pus pe gânduri, L-a intrebat pe Dumnezeu:
„Doamne, mi-ai spus că, dacă Te urmez, vei merge alături de mine toată viaţa mea. Dar când am fost în cele mai mari necazuri, a rămas doar un singur rând de urme. Nu inţeleg, de ce m-ai lăsat singur, tocmai când aveam mai mare nevoie de Tine?“
Domnul i-a raspuns:
„Scumpul Meu copil, Eu te iubesc si nu te voi părăsi niciodată. În momentele de încercare şi suferinţă ai văzut un singur rând de urme, pentru că Eu te-am luat in braţe!“

A man dreamed he was walking along the beach with God. On the sky there were displayed, one by one, scenes from his life. In many of them, he noticed two pairs of footsteps on the sand: his footsteps and God’s footsteps.
He noticed that, many times in his life, there was only one pair of footsteps. And that was in the saddest and hardest times!
He asked God thoughtfully:
“Lord, you told me that, if I follow You, You will go with me all my life. But when I went through the hardest troubles, there was only one pair of footsteps. I don’t understand, why did you leave me, when I needed You most?”
God answered to him:
“My dear child, I love you and will never leave you. In the moments of trouble and suffering you saw only one pair of footsteps because I carried you in My arms!”

(Autor necunoscut)

Leave a Reply

